Orokana Friends Playback video | The Blockparty & Esko - #HUTS ft. JoeyAK, Young Ellens & Chivv - kodi tv

Saturday, March 9, 2019

Orokana Friends Playback video | The Blockparty & Esko - #HUTS ft. JoeyAK, Young Ellens & Chivv

  1. nisanurkor n: Zit je ook bij.orokana world bij dansen ofa 1
  2. Sultan Avdi: Wtf
  3. nisanurkor n: Sorry maar tegen wie zeg jij slecht, niet vervelend of boos bedoelt gewoon een vraag of was het sakasties bedoelt
  4. EliVN2: Aiiii weer een Playback Videoo😍😍🔥🔥🔥
  5. Karien James: Charmaine je kan goed dance
  6. Jayda Daniels: Jamil is 13
  7. Kyrah Gentle: Eerste liker super leuke volg's allemaal🤗
  8. Norman Wijnaldum: Fortnite alles
  9. Bart Ory: ?😢
  10. nisanurkor n: Tuurlijk iedereen vind het leuk man😊
  11. nisanurkor n: En charmaine je bent echt heel mooi en ik hoop dat ik je een keer zie, love youu girl😘😍😍😘
  12. Romy Wolthuis: Niss Kor kaolo*😂
  13. Kabouter Plop: Zo slecht man
  14. nisanurkor n: En charmaine ik heb paar dingen vergeten, je kan ook kalo goed dansen en je bent echt nap enz, en ik vind dat jij en devante bij elkaar passen en je krullen,OMG!! . Je hebt kalo mooie krullen love youu girlll🤩🤩
  15. Hamza Plays: Cringe
  16. Peertjes Powerr: Waarom zo verslaafd
  17. nisanurkor n: 😱😱😱🤯🤯
  18. nisanurkor n: O oke dankjewel😂😂
  19. nisanurkor n: Joshua, ik hoop dat ik je ook een keer zie man, je kan ook kalo goed dansen je krullen zijn echt mooi en ja, ik hoop dat ik je ook een keer ontmoet doeii man🤗🤗
  20. nisanurkor n: Jeems je kan ook kalo goed dansen man, en ik hoop dat ik je een keer zie man, 🤗🤗
  21. nisanurkor n: Jamil je kan ook kalo goed dansen in zo een jonge leeftijd,maar ik weet niet hoe oud je bent maar maakt ni uit, maar soms doe je echt gek man, ik ga helemaal stuk😂😂 en ik hoop dat jullie een keer naar lelystad komen optreden, Ik hoop dat ik je een keer zie🤗🤗
  22. Karien James: JAMIL🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  23. nisanurkor n: WAT!! Is hij 13, OMG!! Hij lijkt wel 15
  24. YigitGax Westside: nice man leuk gemaakt!
  25. Tishayra Proeger: weer een leuke video van jullieXD
  26. Sammie huis: Damn je hebt veel gecomment
  27. dv Power: HUTSSSSssssssfortnite
  28. nisanurkor n: Raphaël, ik hoop dat ik je een keer zie, het maakt niet uit dat je homo bent ik recpecteer je gewoon, ga zo door, en ik hoop dat ik je zie 🤗🤗
  29. Olivia Solomon: charmaine je kan zooooo goed dansen😍😍
  30. nisanurkor n: Imani je kan ook heel goed dansen, je bemt echt mooi en knap enz maar je hebt echt geluk dat je jamils zusje bent, wees maarr blij schat, lovee you girlll😘😍😍
  31. nisanurkor n: +Sammie huis hahahahahah daf weet ik😂 omdat ik van ze hou snap je
  32. Ilias Azzouzi: Vont toch
  33. nisanurkor n: Jullie zijn echt hard man, ik ben echt een fan van jullie, ik zit niet bij jullje op dansen maar ik zat 4 maanden geleden op energetic crew maar ben er vanaf,maar ik ken alle dansjes van jullie sws die van charmaine en van devante, en jamil ik wil je ecbt een keer ontmoeten man, je kan callo gled dansen en so naar iedereen van orokana frieds en orokana world , Loveeee youuuu orokana 😘😘😘😍😍
  34. nisanurkor n: Ik bedoelde knap
  35. dv Power: HEY
  36. nisanurkor n: Channel, je kan ook kalo goed dansen girl😍 ik hoop dat ik je ook een keer zie, Love youu girlll😘😘
  37. Chukwunyeaka Nwoye: Super leuk
  38. Jayda Daniels: +nisanurkor n ik
  39. dv Power: Like als je het leuk vont
  40. lea kado: Leuk hoor!!👍🏾😂💙
  41. nisanurkor n: Zit je daar op
  42. Anika Brown: Heel mooi 😘🤗🙏
  43. Officieel Rayben_16: Huts A Niffo 🔥🔥🔥😂
  44. nisanurkor n: Devante ik wil je ook ontmoeten, je kan ook kaloooo goed dansen,man. En ik vind wel dat jij en charmaine bij elkaar passen, het is wel raar als ik love you zeg dus ik zeg, ik hoop dat ik je een keer ontmoet🤗🤗
  45. TeDeTu Sisters: Charmaine je haar😍💓💓💓💗
  46. nisanurkor n: Venny, je bent ook heel mooi, en je kan ook kalo goed dansen😍 en ik hooo dat ik je esn keer ontmoet man, love youu girlll😘😍🤗
  47. nisanurkor n: En ik ken zelf alle mix van jullie, en op school zijn ik , maria en yaren de beste dansers dus de jufen en de meester zeggen altijd als we maandviering hebben zeggen ze "jullie kunnen dan toch dansen en dan zeggen we altijd "sws en dan vragen ze walke daan jullie dansen dan en dan zeggen gelijk de mix van jullie en dan vragen ook aan 4 jongens van kunnen jullie mee doen want we hebben ook jongens nodig en dan zeggen ze "ja dat kan wel en dan zeggen we dan doe jij devante's stukje en jij doet van joshua enz en we hebben over 2 maanden weer maandviering dus dan gaan we weer, lekker de mix doen van jullie we bedoellen de 2de mix die op youtube staat met groene kleren enz, dus love youu orokana 😘😘😘😘😍😍
  48. monster baas: wtf
  49. sogo stock, sogoodbb, sogoodtobuy, sogo restaurant, sogosurvey, sogou stock, sogo sushi, sogocashcard, sogo shosha, sogo hotel, sogo denville, sogo bakery, sogo express, sogo email, sogood, sogorea te land trust, sogou, sogotrade, sogo menu, sogo near me

Orokana Friends Playback video | The Blockparty & Esko - #HUTS ft. JoeyAK, Young Ellens & Chivv

782 Likes782 Dislikes
16,504 views views followers
Entertainment Upload TimePremiered on 26 Dec 2018

No comments:

Post a Comment